poniedziałek, 16 kwietnia 2012

The best of...- Wild Candy cz.2

Siema! Dzisiaj druga część wczorajszego artykułu. Zapraszam do czytania:


Ta spódniczka jest moją ulubioną w sklepie. Bardzo przypomina mi Hotbuysa. A Wam??
Cena- 101 sm.

Bluzka z tego samego manekina co spódniczka. Pasuje do stylizacji codziennej. W tej bluzce przeszkadza mi jednak nadmiar wzorów. Zrezygnowałabym z napisu Wild Candy, ponieważ "gryzie" się on z wiśniami. Cena- 92sm.

Ta sukienka ma świetną barwę. Podobają mi się również kropki. Jest typowo letnia. Pasują do niej wysokie szpilki, naszyjnik, ewentualnie żakiet. :)
Cena- 116 sm.
Czas na buty:

Takie buty podobają mi się najbardziej.:) W każdych urzekło mnie coś innego. Pierwsze są koloru miętowego, bardzo modnego w tym sezonie. Drugie i trzecie mają podobne kolory, neonowe, które również są najnowszym trendem. Gorąco je polecam. :))
Cena- 1 buty 76 sm, 2 buty 89 sm, 3 buty 69 sm.
Cała kolekcja wynosi aż 2714 starmonet a wyróżnione przeze mnie rzeczy- 1104 starmonet. Rzeczy o których nie napisałam również są ładne. Jeżeli o czymś nie wspomniałam, nie znaczy to, że jest brzydkie. ;)

1 komentarz: